vrijdag, april 01, 2011

Uitslag Candy

                                                            Hallo Allemaal!
1 April, dus zoals beloofd, de winnaar van de candy!
 tatatadaaaa.....
 ...........en de winnares is......
                                                                             Miepie!
Miepie, als je me een email (lvanwerven@hetnet.nl)  wilt sturen met je adresgegevens, dan komt het naar je toe!
Verder heb ik deze week niets gedaan, en ook niet gereageerd op jullie blogs, sorry dames!
Brenda heeft verleden week een ongeluk gehad, geschept door een auto op de dijk,
in het ziekenhuis bleek dat ze een breuk in haar hoofd had, dus ze moet rustig aan doen.
Ze is inmiddels weer lekker thuis, en kon daarom ook het lootje voor de candy trekken.
Bedankt voor het meedoen, en in het weekend heb ik hopelijk tijd om bij jullie blogs langs te komen!

                                  Fijn weekend!
                                                      liefs, Marion

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd.
    En Marion dank voor de mooie candy Kans. groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. miepie proficiat en jij bedankt voor de verloting!

    Maar jeetje das nogal wat, geschept door een auto, beterschap met Brenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas was ik te laat voor de candy. Maar heb wel op je blog zitten kijken na al het moois wat je maakt.
    Ik ben ook je volger geworden.
    Ik hoop dat je dochter weer snel de oude mag zijn en veel beterschap voor haar.
    Ik hoop dat je een keer ook mijn blog wil komen bezoeken.
    Fijne dag verder groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeetje, ik heb gewonnen! Helemaal geweldig. Ik kon mijn ogen niet geloven. Alvast bedankt hoor. Mijn mailtje is al onderweg.

    Heel veel beterschap met je dochter.Dat is wel even schrikken zeg. Hoop dat ze snel weer opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge dat is wel schrikken een ongeluk,heel veel beterschap voor je dochter dat ze maar goed op mag knappen.

    Gr Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Miepie! Leuk hoor dat je deze mooie candy hebt gewonnen! En Marion, ik spreek je snel! En Bren, gaat het een beetje goed met je? Doe je wel kalm aan? Doen hoor! Heel fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op zo'n momenten komt je blog natuurlijk niet op de eerste plaats! Verwen ze maar eens lekker en wens ze een spoedig herstel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jeee wat erg je bent je vast rot geschrokken ik wens jullie heel veel beterschap en sterkte..
    Miepie gefeliciteerd met je gave candy..
    doegg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marion,
    Tjee dat was even schrikken zeg toen ik het hoorde en las. Heel veel beterschap en sterkte voor Brenda. Reageren op de blogs ach dat is nu even helemaal niet belangrijk.
    Heb je ondanks alles al wel tijd gehad om even lekker weg te zwijmelen in het nieuwste Magnolia magazine?
    Tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen