vrijdag, november 26, 2010

theelichtkaart

Hallo!

Van Patricia kreeg ik een paar vellen van het Tilda classic papier, Dank je wel, Patricia!
Daar heb ik deze theelichtkaart, (ja, het wordt saai....) van gemaakt.

 Deze magnolia stempel heb ik op marktplaats gekocht, Tilda en Magnolia zijn echt wel favoriet bij mij!

Van de Tilda wintergarden serie komen deze kadootjes,
het label is een doohickey van magnolia

 Ik vind het zo'n mooi patroon, dat ik bang ben, dat dit niet mijn laatste theelichtkaart is....
ik vind het zo leuk dat er iets "extra's" bij een kaart zit!
De kerstman en het label zijn van een eerdere serie, en ja, ik vind het weer "zonde" om ze te gebruiken,
ze zijn zo leuk!

Het lint heb ik gestempeld met een Eline's huis stempel, prachtige  vintage stempels!


Heerlijk ruikende kerstkaarsjes van de intratuin erin, Mmmmmm.
Dit weekend ga ik een luciferdoosje maken, ik doe mee aan een swap,
je stuurt een doosje met een kleinigheid erin, en jij ontvangt er ook een! Wil je weten waar je het kunt vinden
klik dan hier
Fijn weekend!
Liefs Marion

7 opmerkingen:

  1. Hoi Marion, jou kaart is ook mooi geworden.
    Grappig dat we allebei hetzelfde papier hebben gekozen. Ben benieuwd naar je luciferdoosje. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart geworden! Ik heb ze zelf nog nooit geprobeerd... Mooi is dat Tildapapier he`?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je weer
    gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor met dit tilda papier en ja deze stempel is ook zo leuk.Fijn weekend,groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geslaagde combinatie Tilda en Magnolia en je hebt ze mooi samen gebruikt in deze kaart. Super gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi dat ie is geworden! Echt superpapier en die cadeautjes van Tilda staan er schattig bij! De stempel met de tekst van Magnolia vindt ik echt te gek. Durf het bijna niet te vragen maar eeeeeeeeeh.....;-) Spreek je! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt en dat Tilda papier is er ook heel mooi voor.
    Gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen