dinsdag, augustus 24, 2010

days are sunny whit tea and honey!

Hallo allemaal!
Ja, ik ben er nog, maar heel erg druk!
Vandaag was het de trouwdag van mijn ouders, en daar had ik dit theedoosje voor gemaakt.

Het papier is van graphic45, baby2bride,

Deze leuke stempels heb ik gekocht op marktplaats, ze zijn erg toepasselijk!


Het potje honing heb ik uit Engeland meegenomen, zo lief!
Stukje stof erom heen, en klaar!




Als het goed is heb ik zo weer wat meer tijd savonds om weer heerlijk bezig te zijn!
Tot de volgende keer, fijne avond!
Liefs marion



4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marion! Echt lief dat potje honing ook en inderdaad heel toepasselijk die tekstjes.
    Je ouders vonden het vast leuk.
    Zie je morgen! Gr. Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marion,

    Prachtig theedoosje. Mooi gemaakt hoor, en mooi papier ook. Heel leuk idee van die honing.
    Ga je morgenavond naar Linda? Als Patrick op tijd terug is kom ik misschien nog.
    groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zo met een honing potje erbij in ,en de tekstjes erg toepasselijk heerlijk toch dat er marktplaats is.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen