zaterdag, februari 27, 2010

baby 2 bride






Ik heb 2 lege koffiemelkflesjes gescrapt, met het mooie papier van graphic 45,
baby2bride, mijn favoriete papier!

Ik vind het papier al zo mooi, dat ik er weinig aan toe heb gevoegd, een kantje, een roosje, thats it!
Natuurlijk wel een mooie charm, en ik had nog een "zilveren" kettinkje liggen,
dat vind ik mooi bij het papier passen.
Ik heb ze gevuld met roze muisjes, voor baby, en met zeephartjes, voor bruid!

Het past mooi bij het doosje wat ik al eerder had gemaakt, in het doosje kan een boekje, daarin wil ik foto's verwerken van mezelf, van baby tot bruid....

maar nu...ligt er nog een heel leuk boekje op me te wachten wat ik maak voor mijn lieve zus, over haar katten, waar ik bij paper en pictures in Doorn echt superpapier voor heb gekocht!
En 9 april is ze jarig, dus dan moet hij af zijn!
Fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marion,
    Ze zijn echt super gaaf geworden! Heel mooi met dat Baby2Bride papier en leuk idee met dat kettinkje zo!
    En dat boekje dat je erbij gaat maken, wat een super goed idee! Ik ben heel erg benieuwd.
    Tot snel maar weer, Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, en het past mooi bij het doosje.
    je hoeft geen haast te maken met het boekje hoor, ik wacht geduldig af!
    dus ik krijg geen preview???

    BeantwoordenVerwijderen